پست مدیر(مدیر فرانوگرا)

علمی فرهنگی آموزشی

پست مدیر(مدیر فرانوگرا)

علمی فرهنگی آموزشی

چه قدر نادانند انان که در راه عشق دانایی می کنند.

***

من همیشه به آن کسانی که دوستشان دارم نمی اندیشم اما ادعا می کنم که وقتی به انان فکر نمی کنم هم دوستشان دارم.(البت کامو)    فرستنده مهندس یقوبی

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی............چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی 

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن..............خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

برای ما که خسته ایم نه؛ ولی................................برای عده ای چه خوب شد نیامدی

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام.......................دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

 

میلاد یگانه منجی عالم بشریت بر منتظران ظهورش مبارک باد

ای پرستو برگرد!

ای پرستو که پیام آور فروردینی

بگریز از من! از من بگریز!

باغ پژمرده پامال زمستان ها

چشم به راه بهاری نیست

گرد آشوبگر خلوت این صحرا

گردبادیست سیه

گرد سواری نیست ...